Klantenservice
Op deze pagina kun je informatie vinden over onze klantenservice.
Betaalopties
Op deze pagina vind je meer informatie over de verschillende mogelijkheden waarmee je betalingen aan ons kunt voldoen.
iDEAL
Kies voor de meest gekozen betaalmethode iDeal als je het bedrag eenvoudig en snel aan ons wilt overmaken. Wanneer je voor iDeal kiest, word je omgeleid naar de vertrouwde en veilige betalingsomgeving van jouw bank. Hier kun je via internetbankieren het bedrag van je bestelling eenvoudig en veilig overmaken. Het is een gegarandeerde betaalmethode, het bedrag wordt direct overgemaakt en kan niet worden teruggedraaid. Voor deze betaalmethode worden geen extra kosten berekend.
Creditcard
Ben je in het bezit van een creditcard? Ook hiermee kun je jouw bestelling veilig en verzekerd betalen op www.cosyhomeshop.nl. Wij accepteren betalingen van diverse soorten creditcards, waaronder Maestro, Visa en American Express. Voor deze betaalmethode worden geen extra kosten berekend.
Bancontact
Bancontact is de meest bekende online betaalmethode in België. De betaling wordt afgerond in de eigen vertrouwde internetbankieromgeving. Het is een gegarandeerde betaalmethode, het geld wordt direct overgemaakt en kan niet worden teruggedraaid. Deze manier van online betalen is vergelijkbaar met het Nederlandse iDEAL. Voor deze betaalmethode worden geen extra kosten berekend.
Klarna – achteraf betalen
Op www.cosyhomeshop.nl kun je er ook voor kiezen om je bestelling achteraf te betalen, nadat je jouw bestelling hebt ontvangen. Voor deze betaalmethode wordt wel een bedrag van – € 0,99 in rekening gebracht.
Voor particuliere bestellingen werken wij samen met onze betaalpartner Klarna. Enkele werkdagen na het plaatsen van jouw bestelling, ontvang je een mail van Klarna met de betaalinstructies.
PayPal
Heb je een PayPal account? Dan kun je ook bij Servies Totaal B.V. terecht. Met Paypal kun je, net als met een creditcard, verzekerd betalen. Voor PayPal betalingen wordt er een bedrag van – € 0,99 in rekening gebracht.
Op rekening
Als je een zakelijke klant bent kun je er ook voor kiezen om te betalen na ontvangst van je bestelling. De betalingstermijn is 14 dagen. Wij hanteren een minimaal bestelbedrag van – € 250,- voor bestellingen op rekening. Voor een levering op rekening worden geen extra kosten berekend. Er wordt wel een controle ter goedkeuring uitgevoerd voor deze betaalmethode, hierdoor kan het zijn dat je bestelling een werkdag vertraging heeft.
Bezorgkosten
Bezorgkosten
Binnen de Benelux brengen wij – € 6,95 aan bezorgkosten in rekening, bij bestelbedragen vanaf – € 49,- worden deze niet in rekening gebracht.
Bezorgingstijden
Bestellingen voor 20.00 uur, van producten die direct uit onze voorraad leverbaar zijn, worden binnen de Benelux met 1-3 werkdagen bezorgd.
Bestellingen worden binnen de Benelux met DPD verstuurd. DPD bezorgt alleen op werkdagen, maandag t/m vrijdag vanaf 09.00 tot 18.00 uur.
Vanaf het moment dat een bestelling ons magazijn verlaat en bij DPD is, e-mailen wij een track en trace link om de bestelling te kunnen volgen
Bezorgingstijden
Bezorgkosten
Binnen de Benelux brengen wij – € 6,95 aan bezorgkosten in rekening, bij bestelbedragen vanaf – € 49,- worden deze niet in rekening gebracht.
Bezorgingstijden
Bestellingen voor 20.00 uur, van producten die direct uit onze voorraad leverbaar zijn, worden binnen de Benelux met 1-3 werkdagen bezorgd.
Bestellingen worden binnen de Benelux met DPD verstuurd. DPD bezorgt alleen op werkdagen, maandag t/m vrijdag vanaf 09.00 tot 18.00 uur.
Vanaf het moment dat een bestelling ons magazijn verlaat en bij DPD is, e-mailen wij een track en trace link om de bestelling te kunnen volgen.
Garantie
De garantieperiode is afhankelijk van de fabrikant. De garantievoorwaarden van de fabrikant zijn te vinden op hun website. De garantie heeft betrekking op de aanwezigheid van defecten van het product, inclusief functionaliteit-, materiaal- of productiefouten. Mocht er binnen de gestelde termijn een probleem zijn met het product, dan kunnen de producten geretourneerd worden aan Servies Totaal B.V.. Wil je een product retourneren ga dan naar deze pagina.
Bij een garantieclaim kun je ons een e-mail sturen naar info@cosyhomeshop.nl. Een bewijs van aankoop is verplicht voor de garantieclaim. Wij nemen contact op met de fabrikant. Als er een defect optreedt tijdens de garantieperiode, zal de fabrikant een gratis reparatie of een gratis vervanging van het product van gelijke waarde toestaan.
Servies Totaal B.V. geeft geen garantie op slijtage en schade als gevolg van normaal of onjuist gebruik, het niet naleven van veiligheidsmaatregelen, gebruik van geweld (bijv. slaan) of pogingen om het product zelf of door onbevoegden te (laten) repareren.
Retourneren
Retourneren
Als je niet tevreden bent over je bestelling kun je deze terug sturen. Wij hanteren een retourtermijn van max 30 dagen.
Wil je meer weten over garantie? Ga dan naar deze pagina.
Voorwaarden
- Een product kan binnen 30 dagen geretourneerd worden. De termijn gaat in op de dag na ontvangst van je bestelling.
- Het product dien je in originele verpakking te retourneren.
- Het product dient ongebruikt te zijn.
Retourformulier
Stuur je bestelling terug met het ingevulde retourformulier. Dit formulier kun je hier downloaden. Heb je geen printer?
Schrijf dan de gegevens op een blaadje. Zonder deze informatie kunnen wij je retourzending niet in behandeling nemen.
Retour adres
Servies Totaal B.V.
Zaagmolenlaan 4
3447 GS Woerden
Contact
Wil je contact met ons opnemen? Stuur dan s.v.p. een e-mail naar info@cosyhomeshop.nl
Wij streven er naar om de e-mailberichten binnen 24 uur te beantwoorden. Je kunt ook van het onderstaande contactformulier gebruikmaken: